Giv en medarbejder adgang til SmartTID App.
For at at medarbejdere kan logge på SmartTID Phone Version 3 App, skal der tildeles et Brugernavn og Password.
Her vises hvordan både for portal og for DAB/Remote Desktop.
Portal:
- På medarbejderens 'stamkort' under 'Personlig info' skal tilføjes en mail (brugernavn) ill.1.
- Under 'Indstillinger' tilføjes Password/Kodeord (som er krypteret). Derefter markeres feltet 'Brug SmartPhone' ill. 2.
- Ved behov for tracking på medarbejderens stemplinger aktiveres dette pr. PROFIL ill. 3 Gå til 'Generel opsætning' -> 'Profil' -> fanen 'Indstillinger'.
1)
2)
3) Tracking markeres i kladden, herfra genereres et link til Google Maps, med ind og udstempling.
Se vejledning til bruger her: https://smarthelp.smarttid.dk/phone/smarttid-phone
DAB/Remote desktop
- På medarbejderkortet udfyldes email (=brugernavnet) og password (som er krypteret).
- Efter det vinges 'Brug SmartPhone' af.
- OBS: Hvis medarbejderens mail eller password skal ændres, skal markeringen 'Brug SmartPhone' fjernes inden ændring - så kan ændringen gemmes, og markering 'Brug SmartPhone' kan genaktiveres.
- Ved behov for tracking på medarbejderens stemplinger aktiveres dette pr. PROFIL.
- Gå til menuen 'Opsætning' -> 'Profil' og find kolonnen med 'Tvungen GPS på Mobil'.
Se vejledning til bruger her: https://smarthelp.smarttid.dk/phone/smarttid-phone
REV 01 SC 19-05-21
REV 02 CB 29-10-21