Giv en medarbejder adgang til SmartTID App.

For at at medarbejdere kan logge på SmartTID Phone Version 3 App, skal der tildeles et Brugernavn og Password.
Her vises hvordan både for portal og for DAB/Remote Desktop.


Portal:


  • På medarbejderens 'stamkort' under 'Personlig info' skal tilføjes en mail (brugernavn) ill.1.
  • Under 'Indstillinger' tilføjes Password/Kodeord (som er krypteret). Derefter markeres feltet 'Brug SmartPhone' ill. 2.
  • Ved behov for tracking på medarbejderens stemplinger aktiveres dette pr. PROFIL ill. 3 Gå til 'Generel opsætning' -> 'Profil' -> fanen 'Indstillinger'.
1)
Image Placeholder
2)
Image Placeholder

3) Tracking markeres i kladden, herfra genereres et link til Google Maps, med ind og udstempling.
Image Placeholder


DAB/Remote desktop

  • På medarbejderkortet udfyldes email (=brugernavnet) og password (som er krypteret).
  • Efter det vinges 'Brug SmartPhone' af.
    • OBS: Hvis medarbejderens mail eller password skal ændres, skal markeringen 'Brug SmartPhone' fjernes inden ændring - så kan ændringen gemmes, og markering 'Brug SmartPhone' kan genaktiveres.


  • Ved behov for tracking på medarbejderens stemplinger aktiveres dette pr. PROFIL.
    • Gå til menuen 'Opsætning' -> 'Profil' og find kolonnen med 'Tvungen GPS på Mobil'.
Image Placeholder


REV 01 SC 19-05-21
REV 02 CB 29-10-21