Hvor kan jeg se de fejlmeldinger jeg får på mail?

Når en medarbejder godkender sin dag eller uge på time sheet, så bliver data efterfølgende synkroniseret til serveren og behandlet. Hvis der evt. opstår fejl i en sådan behandling, får den eller de personer som står på SQL jobbet "TIMESHEET" en mail med denne fejlmelding



Ved hjælp af time sheet ikonet på medarbejderen er det muligt at se og rette i disse registreringer. Evt. rettelser vil også blive synkroniseret tilbage på medarbejderens enhed. 






  • Start og sluttid . Det tidsinterval der er angivet i SmartTID TimeSheet appen på den mobile enhed. Bemærk dette tidsrum kan blive fratrukket pause jf. medarbejderens arbejdskalender
  • Arbejdstype. Den arbejdstype som medarbejderen har valgt. Bliver overført til tidslinjen.
  • Bemærkning Tid. Evt. bemærkning som vil blive overført til tidslinjen kladden
  • Job, operation og evt. aktivitet overføres til en joblinje med start og sluttid.
  • Bemærkning job. Evt. bemærkning til jobbet som overføres til joblinjen i kladden.

  • Godkendt på niveau. 0 = linjen er endnu ikke godkendt af medarbejderen via timesheet appen. 1 = Medarbejderen har godkendt. 2 = Linjen er behandlet og overført til kladden
  • Tidslinje ID. Det ID nr. den pågældende tidslinje har. Hvis man evt. sletter den linje i kladden nulstilles denne id og "Godkendt på niveau" sættes til 0 igen så medarbejderen kan rette og godkende igen
  • Fejl. Hvis der er sket en fejl i behandlingen. Det kan være jobs eller operationer som er afsluttet eller som her, forsøg på at registrere samme tid fra flere enheder.
  • Fejlmelding. Selve fejlteksten.

Rev 01, Poul Christensen, 16-10-2017

Gælder fra version 6.05.09

Kan anvendes på
[  ] Tablet
[  ] Phone
[X] Time Sheet (fra version 1.21)