Hos SmartTID har vi ingen bindinger på vores kunder. Vi ønsker ikke holde på nogen mod deres vilje og hvis det, mod forventning, skulle vise sig at SmartTID ikke er løsningen for jer eller I på anden vis ikke får det brugt, så kan I til enhver tid opsige det uden varsel.
Vi opgør til fakturering hver den 20 for det forbrug der har været siden den 21 i sidste måned. Så hvis man stopper eks. til den første i en måned, så kommer sidste regning den 20 i denne måned.
Det man dog skal være opmærksom på er at vi opgør på baggrund af de kladdelinjer for perioden og ikke kun stemplinger. Der kunne også ligge fravær og helligdage m.v. som automatisk indsættes i kladden med en natlig kørsel. Så for at undgå at SmartTID fortsætter med at oprette kladdelinjer, bør denne kørsel deaktiveres.
Du kan med fordel deaktiverer alle aktive jobs under systemopsætning -> SQL job -> Jobs men som minimum bør "Indsæt aktive medarbejdere" deaktiveres ved at fjerne markering i "Aktiv"