Hvis du oplever at der ikke sker noget når du åbner menupunktet "Database tilslutninger" så er løsningen her.
Problemet er at det vindue faktisk åbner, men på en anden skærm. Så hvis man på et tidspunkt har haft en anden skærm tilsluttet så åbnes den på den skærm også selvom man ikke længere har den skærm tilsluttet.
Desværre forsvinder problemet ikke ved at geninstallere SmartTID klienten, men man kan løse problemet ved at slette en nøgle i registreringsdatabasen. Hvis ikke du har prøvet dette før, er det en god ide at tage fat i jeres egen IT afdeling eller leverandør eller få hjælp i vores support.
Sørg for at SmartTID klienten er lukket ned på din PC
Tryk start->kør (Windows tasten + R)
Skriv regedit og tryk OK
Find nøglen frmConnection - højreklik og vælg Slet.
Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\adm4you\DAB v2\Settings\frmConnections
Denne nøgle genopbygges igen når du starter SmartTID klienten næste gang og vil nu vises på din primære skærm igen.