Første gang du går ind på https://webterminal.smarttid.dk/ fra en ny PC eller browser så skal denne tilknyttes jeres konto hos SmartTID.
Du vil blive mødt med denne dialog på skærmen
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130094723276.261217.201901300947232768BYlT.png)
Tryk på "Register Device"
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130095738857.261217.20190130095738857X6qE5.png)
1.
Password finder du under system opsætning
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130095837269.261217.20190130095837269fX9r6.png)
Hvor der nederst er angivet et "Lås-op password"
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130095921912.261217.20190130095921912Et05C.png)
2.
Jeres SmartTID kundenr. som I har fået oplyst i en velkomst mail. Hvis du ikke kan huske eller finde denne, må du kontakte vores support på support@smarttid.dk
I kan også finde jeres kundenr. under System opsætning, faneblad 'Basic' og punktet 'Firma Info'
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261510.20190619084519815.261510.201906190845198158aobP.png)
3.
En beskrivelse så det er nemmere at identificere hvilken PC/Browser der er anvendt
Rev 01, Poul Christensen, 30-01-2019
Rev 02, Jesper Tiedemann, 19-06-2019
Gælder fra version 6.14.01