• "Mail Ved Nyt Fravær"
Det er muligt at sætte op så en Team-leder modtager en mail, når en medarbejder anmoder om fravær.
Dette kræver:

  1. Team-lederen OG medarbejderen skal være oprettet i SmartTID, med en gyldig mail.
  2. På stamkortet SKAL anføres mail, hvor Team-lederen kan modtage mail fra SmartTID.
  3. Den medarbejder der kan anmode om fravær, skal tilknyttes en Team-leder.
    1. Første gang Teamlederen vælges er boksen tom, og der tastes i stedet Teamleders medarbejderkode, derefter findes vedkommende i dropdown-boksen.



  • Der er nu klargjort til Teamlederen kan modtage anmodninger, om fravær fra en medarbejder.
    • Denne funktion aktiveres i "Opsætning".

Opsætning:
  1. System Opsætning
    1. Fanen "Basic".
    2. Fanen "Mail funktioner".
  2. "Standard Mail Modtager" udfyldes som en "reserve" mail, hvis den angivne mail på medarbejderen ikke kan sendes til.


  • Hvis der på tablet / phone nu anmodes om fravær, bliver der sendt mail til den tilknyttede Teamleder og medarbejderen om denne anmodning:
  • Når / hvis anmodningen godkendes, sendes ligesådan en mail, når fraværet er godkendt i SmartTID.








Rev 01 - Oktober 2018 / SC